Prvý ročník Fashion LIVE! v roku 2013 odštartoval najväčší módny event na Slovensku, ktorý verejnosti predstavil domácich aj zahraničných módnych návrhárov. Event sa stretol s veľkým ohlasom a hneď ďalší ročník pritiahol až 7 000 návštevníkov. Celé 3 dni boli nabité programom: módne prehliadky, workshopy a showroomy vystavujúce najrôznejšie módne značky.
Vďaka rastúcemu uznaniu si Fashion LIVE! vyslúžil svoje miesto v medzinárodnom kalendári fashion weekov.
Pre každý ročník eventu sa pripravuje nový vizuál na celoročné použitie. Našou úlohou bolo pripraviť Fashion LIVE! webstránku. Znie to jednoducho, súčasťou úlohy však bolo pripraviť web, ktorý bude možné každý rok prispôsobovať tak, aby odrážal zmeny v kľúčovom vizuále bez nutnosti zakaždým web kompletne prebudovať.
A taký web sme aj dodali.
Kľúčové pre nás bolo vytvoriť platformu, ktorá bude plnohodnotne fungovať bez ohľadu na typ zariadenia. Čerpali sme preto z estetiky módneho dizajnu, zriekli sme sa však nepotrebného zdobenia v prospech funkcionality. Základné prvky preto tvorí typografia a veľkorysé vizuály. Namiesto zaužívaného bieleho pozadia sme využili svetlé krémové odtiene, ktoré výborne dopĺňajú typografiu a farby využívané pre delenie priestoru a vytváranie kontrastu.
V rámci typografie sme v nadpisoch využili geometrický bezpätkový font Brandon Grotesque a doplnili ho pätkovým fontom Georgia v zostávajúcich textoch. Nezostali sme však iba pri tomto. Hoci dizajn manuál Fashion LIVE! definoval použitie textu iba v rozsahu podtitulkov a tela, pre použitie na webe sme tiež zadefinovali hierarchické časti, ako napr. podtituly prvej a druhej úrovne, popisky atď.
Výsledky napokon hovoria za seba. Podarilo sa nám vytvoriť web hodný Fashion LIVE!, ktorý sa bude meniť s každou novou sezónou a novými kolekciami, ktoré zdobia móla.