Systém pre požičovne

Moderný a výkonný software pre profesionálov v oblasti rentalu.

Chcete mať spoľahlivý prehľad o sortimente na prenájom? Potrebujete zjednodušiť proces objednávok a fakturácie? Máme pre vás ideálne riešenie. Spravujte celý váš rental biznis v jednom systéme.

Adbee systém pre požičovne je určený pre všetky spoločnosti, ktoré požičiavajú/prenajímajú akýkoľvek sortiment (napr. prenájom fototechniky, stavebnej techniky či náradia, vozidiel…), či pracujú v oblasti produkcie (napr. live shows, organizácia eventov a podujatí...). 

Nič nie je dôležitejšie ako efektívne a prehľadné riadenie vašich zásob sortimentu, ktoré sú určené na prenájom. Adbee systém pre požičovne zjednodušuje a optimalizujte každodennú prácu spojenú s evidenciou výpožičiek, rezervácií a obchodných dokladov. Zabezpečuje plynulý workflow vypožičiavania a poskytuje okamžitý prehľad o jednotlivých prenájmoch. Už nikdy sa nestane, že záväzne zarezervujete pre dvoch rôznych klientov v rovnakom čase rovnaký sortiment.

Prepojenie skladových zásob sortimentu na modul obchod zabezpečí plynulý proces vypožičiavania s elimináciou chybných objednávok (systém automaticky kontroluje dostupnosť sortimentu pri vložení do objednávky).

Adbee systém pre požičovne pracuje za vás - vďaka automatizácii vás odbremení od množstva manuálnej práce a zrýchli interné procesy.

Základy nášho prístupu:

  • dôraz na jednoduchosť používania, preto je administrácia systému intuitívna a práca s ním je tak časovo efektívna;
  • systém má poskytovať kontrolu nad celým procesom vypožičiavania sortimentu (od zadania objednávky, cez vypožičanie až po vrátenie);
  • systém má byť dostupný kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia (počítač, tablet, smartfón), preto je vyvíjaný ako webová aplikácia;
  • systém má poskytovať real-time prehľad o výpožičkách a dostupnosti sortimentu.

Aj na základe týchto kritérií sme vyvinuli Adbee online systém pre požičovne ako odraz nového prístupu k riadeniu a plánovaniu vášho rental biznisu.

Navyše, Adbee systém pre požičovne vieme prepojiť s akoukoľvek webstránkou či e-commerce riešením, čím pre svoj biznis získate all-in-one.

 

Benefity a výhody:

Customizácia a škálovateľnosť

Adbee systém pre požičovne je modulárny, preto ho vieme pripraviť na mieru. Vďaka škálovateľnosti sa dokáže prispôsobiť pre akúkoľvek oblasť podnikania. Kedykoľvek je možné rozšíriť jeho funkcionalitu podľa vašich aktuálnych obchodných potrieb.

Integrácie

Jednoduchá možnosť integrácií s nástrojmi, ktoré používate cez zabezpečenú API. Adbee systém pre požičovne je možné jednosmerne aj obojsmerne prepojiť s ERP, CRM systémami, e-commerce riešeniami fakturačnými a inými biznis nástrojmi.

User-friendly rozhranie

Už žiaden komplikovaný a neprehľadný systém. Adbee systém pre požičovne je navrhnutý s ohľadom na používateľov. Je prehľadný, intuitívny a konzistentný, preto sa s ním naučí pracovať každý. Okrem toho zjednodušuje komunikáciu medzi jednotlivými oddeleniami vašej firmy.

Real-time prehľad

Vďaka vždy aktuálnym informáciám o výpožičkách presne viete, kde sa váš sortiment fyzicky nachádza (na sklade, v teréne, na revízií atď). Systém vám poskytne prehľad o výpožičkách na mesiace dopredu, čo zabezpečí efektívne a spoľahlivé plánovanie sortimentu a ľudských zdrojov.

Dostupnosť kedykoľvek a kdekoľvek

Jediné, čo pri práci so sytémom potrebujete, je pripojenie na internet. Systém je dostupný z akéhokoľvek zariadenia. Vďaka tomu môžete riadiť váš biznis a vybavovať objednávky odkiaľkoľvek (napr. z eventov, zo zasadačky vášho klienta, festivalov atď.).

Bezpečnosť

Na bezpečnosti nám záleží. Všetky vaše dáta sú zabezpečené aj vďaka pokročilým nástrojom na ochranu ako napr. dvojfaktorová autentifikácia. Dbáme aj o internú internú bezpečnosť dát formou používateľských rolí, vďaka ktorým predídete prípadným interným únikom informácií.

Znižovanie nákladov

Adbee systém pre požičovne umožňuje efektívnejšie plánovanie procesu vypožičiavania a ľudských zdrojov. Eliminácia chybovosti a zle expedovaných výpožičiek znižuje celkové náklady.

 

Funkcie (vlastnosti):

Efektívne riadenie predaja

Systém obsahuje obchodný modul, ktorý zahŕňa tvorbu cenových ponúk, objednávok, ostrých aj zálohových faktúr s priamym previazaním na váš sortiment. Všetky dokumenty je možné vygenerovať a stiahnuť ako PDF súbory.

Evidencia zákazníkov

Modul umožňuje komplexnú správu informácií o vašich zákazníkoch/klientoch a sledovanie histórie objednávok pri každom zákazníkovi.

Manažment skladových zásob

Správa požičiavaného sortimentu, jeho vlastností a parametrov (vrátane rozšírených vlastností ako sériové čísla, rozmery, trieda ochrany atď.). Výdaj a príjem sortimentu je možný na jeden klik. Modul poskytuje vždy jasný prehľad o stave a dostupnosti (dostupné, vypožičané, servis atď.) vášho sortimentu na jednom mieste.

Revízie sortimentu

Komplexná a spoľahlivá správa revízií a prehľadné sledovanie ich stavu, zistených chýb, či dátumov ukončenia revízie. Vďaka sledovaniu revízií sa nikdy nestane, že zákazníkovi požičiate zariadenie, ktoré je v zlom stave alebo poškodené.

Záväzné a nezáväzné rezervácie

Už žiaden “overbooking”. Systém umožňuje fixné aj nezáväzné rezervácie sortimentu na objednávky. Používateľ už pri vytváraní cenovej ponuky a objednávky vidí, čo a v akých počtoch je dostupné na požadovaný termín. Je možné aj alokovanie zamestnancov a dopravy ku každej objednávke.

Automatické emailové notifikácie 

Zasielanie automatických systémových notifikácií - pri zmenách objednávok, úhradách faktúr, pridaní a vyriešení revízie. Notifikácie sú zasielané len kompetentným osobám.

Kalendár

Kalendár poskytuje dokonalý prehľad o plánových a prebiehajúcich výpožičkách. Získate tak rýchly prístup k potrebným informáciám pre zadanie ďalších objednávok.

Eliminácia chybovosti

Systém pri vytváraní objednávky poskytuje okamžitý prehľad o dostupnosti skladových zásob sortimentu. Zároveň upozorní používateľa na nedostupný sortiment pri výdaji či odporučí vhodné príslušenstvo.

QR kódy

Systém podporuje QR kódy a umožňuje rýchlejšiu prácu pri vytváraní revízií, výdaji a príjme vďaka prepojeniu s čítačkami QR kódov.

Multijazyčnosť

Pôsobí vaša spoločnosť vo viacerých krajinách? Žiaden problém. Administračné rozhranie vieme pripraviť v akomkoľvek jazyku, s možnosťou doplnenia multijazyčnosti.

 

Adbee systém pre požičovne je flexibilný produkt otvorený vašim požiadavkám. Tým, že poskytuje real-time prístup k dôležitým informáciám ako stav objednávok, výpožičiek, skladových zásob, revízií atď. umožní vám spoľahlivú kontrolu nad internými procesmi. 

Využitie:

Adbee systém pre požičovne je možné pripraviť pre akýkoľvek segment podnikania, napr.:

  • prenájom techniky: náradie, stroje, prístroje, stavebná a záhradná technika a príslušenstvo;
  • prenájom športových potrieb: športové potreby, bicykle, lyže, člny;
  • prenájom auto-moto: automobily, dodávaky, skútre, motorky a príslušenstvo;
  • prenájom video a fototechniky: fotoaparáty, kamery, osvetlenie, ozvučenie a príslušenstvo;
  • prenájom sortimentu pre produkciu: live shows, organizácia eventov a podujatí.

Datasheet:

Objavte plný potenciál toho, čo pre vás Adbee systém pre požičovne môže urobiť. Kliknite sem a stiahnite si kompletný zoznam funkcií.


Stiahnuť (PDF)

 

Cena:

Cena systému pre požičovne závisí od:

  • počtu zvolených modulov a integrácií;
  • požadovanej funkcionality;
  • rozsahu zmien a úprav na mieru pre váš biznis.

Cenovú ponuku vám radi pripravíme na osobnom stretnutí a na základe analýzy vašich potrieb a požiadaviek. Neváhajte kontaktovať našich odborníkov, ktorí vám radi pomôžu zvýšiť efektivitu prenájmov vášho sortimentu.

Orientačné ceny Adbee systému pre požičovne 

  • od 3 900 EUR jednorázovo
  • alebo od 190 EUR mesačne

Kontakt:

Chcete vedieť viac o tom, ako vám Adbee Skladový systém pomôže rásť? Vyplňte kontaktný formulár a radi sa s vami spojíme.

Spoločnost Adbee digital s.r.o. je oprávnená spracúvať moje osobné údaje vyplnené v kontaktnom formulári na účely spracovania mojej požiadavky. Oboznámil/a som sa s informáciami v sekcii Ochrana osobných údajov.

Bratislava

viac

New York

x